Ontslag…

Ik ga hier niet teveel woorden aan vuilmaken.
Deze week kreeg ik te horen dat ze me ‘moeten laten gaan’.

Over dit ontslag heb ik een heel dubbel gevoel. Langs de ene kant ben ik opgelucht, want de job lag me totaal niet en ik was er ook niet echt goed in.

Langs de andere kant….Is het weer de zoveelste faalervaring.
Ik twijfel weer ongelooflijk aan mezelf. Waar ben ik in Godsnaam nog goed goed in?

Is er een plek en werk waar ik kan aarden? Moet er iets veranderen in mezelf? En hoe moet ik dan veranderen.

Ik wordt hier heel weemoedig van. De moed zakt me weer in de schoenen…

Over kipje1993

Beste lezers, Ik besloot om met deze blog te beginnen...uit diepgewortelde angst, frustratie, kwaadheid. Maar ook uit hoop, liefde en menselijkheid. Ik probeer gebeurtenissen positief te zien, al lukt dat niet altijd. Daarnaast heb ik het immense geluk om fantastische lieve mensen rond mij heen te hebben. Als God bestaat, dan heeft Hij me een fantastische beschermengel toegestuurd, denk ik vaak. In mijn leven ben ik al vaak gekweld geweest door depressie, eenzaamheid, een laag zelfbeeld maar vooral angst...faalangst....verlammende faalangst in zowat alle aspecten van mijn leven. Hierdoor lopen veel dingen in mijn leven niet zoals ik altijd hoopte. En natuurlijk, je kan er zelf 'wat aan doen' zeggen velen. Deels hebben die mensen gelijk. Je kan zelf heel veel dingen veranderen in je leven en je leven een positieve wending geven. . Je kan altijd positieve keuzes maken. Maar soms hebben mensen, zoals ik, hulp nodig. Anders lukt het niet. Een directere aanleiding om dit blog te schrijven is de start van mijn nieuwe, en eerste job. Mijn angsten slagen toe als gek. Mijn hersenen blokkeren vaak. Mensen kijken op mijn vingers en fouten worden direct afgestraft. Veel mensen krijgen hier, begrijpelijk, stress van. Maar als je al het grootste deel van je leven leidt aan (vaak) verlammende faalangst, dan weet je ook....het is mentaal overleven. Klinkt allemaal best negatief, dat weet ik. Maar op dit blog zal ik ook plaatsmaken voor positieve en grappige gebeurtenissen. Ik ben iemand die graag lacht en plezier maakt bij mensen die mij veilig doen voelen. Ach, wat zit ik nu te zeveren...? Nu ja, tot hier mijn introductie ;)
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

